head

ستیل الکل


رای ثبت شده (ثبت رای)


عنوان انگلیسی : Cetyl Alcohol

دسته بندی : آرایشی و بهداشتی

کد محصول : 32


فرمول شیمیایی : C16H34O

ستیل الکل

توضیحات


فروش مواد آرایشی بهداشتی ستیل الکل :

شیمیایی نمونه، از جمله گروه های بازرگانی و فروش ستیل الکل بوده و در حوزه تولید و فروش مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی تجربه بالایی دارد. شما می توانید جهت تهیه و استعلام قیمت ستیل الکل با کیفیت و قیمت مناسب  با ما در تماس باشید.

ستیل الکل چیست؟

ستیل الکل، الکلی مومی شکل به رنگ سفید مایل به زرد روشن است که در آب سرد نامحلول است و از طریق کاهش اسید پالمتیک که از روغن نخل (روغن پالم) به دست می آید، استحصال می شود ( از این رو به ستیل الکل ، پالمیتیل الکل نیز می گویند ) . اولین بار ستیل الکل از روغن نهنگ به دست آمد ولی هم اکنون از روغن پالم تولید می شود. این ترکیبات همه الکل های چرب هستند و به طور گسترده ای در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی به خصوص در لوسیون ها و کرم ها استفاده می شود.

فروش اسانس، قیمت اسانس لوندر ( اسطو خودوس )

در محصولات مراقبت شخصی مانند لوسیون ها و کرم های پوستی ، ستیل الکل به عنوان یک ماده ضخیم کننده و امولسیفایر عمل می کند، تا از جدا شدن ترکیبات محصول جلوگیری کند. از آنجا که ستیل الکل در دماهای بالاتر از میانگین دمای بدن انسان ذوب می شود، در محصولات آرایشی مانند رژ لب مفید است و به چسبیدن رنگ لب به پوست کمک می کند.

کاربردهای ستیل الکل

  • این ترکیب در مواد آرایشی جهت درمان پوست های خشک،  زخم و خارشی استفاده می شود ( نرم کننده ها ترکیباتی هستند که پوست را مرطوب، نرم و از خارش و پوسته پوسته شدن ان جلوگیری می کنند. پوست خشک ناشی از کمبود آب در لایه بالایی پوست است ، این ترکیب، با تشکیل لایه روغنی بر روی سطح خارجی پوست، آب پوست را به دام می اندازد. درنتیجه، سلول های مرده می افتند و سطح پوست نرم تر و مرطوب تر می شود ) .
  • به عنوان کدر کننده در شامپو ها، نرم کننده، امولسیفایر و تغلیظ کننده، تقویت کننده های ناخن، لوسیون ها و کرم های پوستی به کار می رود.
  • ستیل الکل در رنگ مو ،موس مو و ریمل نیز به کار می رود.

خرید فروش اسانس اسطو خودوس ( لوندر )

اثرات جانبی:  وجود ناخالصی در این ترکیب، سبب بروز حساسیت در افراد مبتلا به اگزما می شود

سایت فروش مواد شیمیایی نمونه  ارائه کننده انواع مواد شیمیایی از جمله مواد شیمیایی آرایشی بهداشتی، مواد شیمیایی صنعتی، مواد شیمیایی شوینده، انواع اسانس، مواد شیمیای خوراکی و دارویی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد و مواد شیمیایی را از برندهای معتبر با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر روی اینجا کلیک کنید.
جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید.
09123205163 مدیر فروش 

 

محصولات مرتبط